مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار mCRM

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار mCRM بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مديريت ارتباط با مشتري از طريق رسانه سيار(mCRM)

 

هدف درک ما از ارتباطات مديريت روابط مشتري از طريق موبايل مي باشد. بنابراين پرسش اصلي تحقيق اين است: “چگونه سازمان ها از طريق رسانه موبايل در مديريت ارتباط با مشتري، ارتباط برقرار مي کنند؟” اين موضوع با پاسخ دادن به 4 سوال تحقيق اختصاصي تر در مورد جنبه هاي مختلف اين پديده بررسي شده است]18[:

 1) چگونه mCRM مفهوم سازي مي شود؟
 2) چالش ها و مسائل زيربنايي ارتباطات mCRM کدامند؟
 3) مراحل ايجاد يک منبع اطلاعاتي مشتريان mCRM کدامند؟
 4) چه نوع نقشي رسانه موبايل در ارتباطات CRM چند کاناله ايفا مي کند؟

 

 

 

مفهوم سازي mCRM:

اين تحقيق سعي در ارائه يک تعريف شامل ماهيت واقعي mCRM دارد. بر اين اساس، مفهوم سازي زير در مورد مديريت روابط مشتري از طريق موبايل پيشنهاد مي شود: “اين مديريت شامل ارتباطي است که چه يک طرفه و چه متقابل، در ارتباط با فروش، بازاريابي و فعاليت هاي خدمات مشتري از طريق رسانه موبايل به منظور ايجاد و حفظ رابطه مشتري بين يک شرکت و مشتريانش صورت مي گيرد]18[.” لازم به ذکراست که محققان اين تعريف را از فناوري هاي زيربنايي رسانه موبايل به دليل جلوگيري از خطر تغييرات فناوري جدا نموده اند. براين اساس، اين تعريف بر روي نقش حياتي ارتباطات درون همکاري متقابل از طريق رسانه موبايل در CRM تاکيد مي ورزد]40[.بر اين اساس، اينطور فرض مي شود که مفهوم mCRM شامل خصوصيات زير مي باشد: ارتباط مي تواند از طريق سازمان و يا مشتري آغاز شود(مانند پيغام کوتاه متني و يا خدمات پيغام چندرسانه اي). در فرآيند آخر، حداقل يکي از طرف هاي درگير در ارتباط بايد انسان باشد و به صورت طبيعي از طريق رسانه موبايل ارتباط برقرار کند]18[.

 

 

همچنين، بايستي براي مفهوم سازي mCRM خصوصيات برجسته ارتباط از طريق رسانه موبايل در CRM نيز بيان شود. با وجوديکه تعداد زيادي پژوهش قبلي که خصوصيات رسانه موبايل را بررسي کرده اند وجود دارد]41[، آن ها بيشتر متمايل هستند تا فقط چند تا از ويژگي هاي مخصوص را تحليل نمايند. در اين تحقيق تعداد بيشتري از اين خصوصيات که براي ارتباط از طريق رسانه موبايل درون مديريت روابط مشتري ضروري است، بيان مي شود. اين خصوصيات عبارتند از: انعطاف-پذيري ارتباط]41[، نياز به مجوز]42[، مقرون به صرفه]43[، قابليت رديابي]44[، شخصي سازي]34[، آشنا بودن]43[، راحتي]43[، همکاري متقابل]44[ و ارتباط موثر]41[. بر اساس اين خصوصيات، رسانه موبايل به عنوان نمونه اي استثنايي براي بعضي از انواع خاص ارتباطي شناخته مي شود. اين خصوصيات از اهميت زيادي براي يک سازمان برخوردار هستند هنگامي که آن سازمان از رسانه موبايل به عنوان وسيله اي براي ارتباط با مشتريان استفاده کند. در نتيجه، ضروري است که سازمان ها وجود اين خصوصيات را اعلام کنند و سعي در استفاده از آن ها نمايند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار (mCRM)

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

2-1- چارچوب گارتنر(Gartner)    4
2-2- مديريت ارتباط با مشتري از طريق رسانه سيار(mCRM)    8
2-2-1- مديريت ارتباط با مشتري(CRM)    8
2-2-1-1- توسعه مفهومي CRM    9
2-2-1-2- عناصر اصلي CRM    11
2-2-1-3- CRM به عنوان يک فرآيند    13
2-2-1-4- محيط چندکانالي    14
2-2-2- ارتباطات mCRM    16
2-2-3- نتيجه بحث    27
2-3- تجارت سيار (Mobile Commerce)    27
2-3-1- تعريف تجارت سيار    28
2-3-2- حجم مبادلات تجارت سيار    29
2-3-3- مزاياي تجارت سيار    30
2-3-4- چالشهاي تجارت سيار    32
2-4-  بانکداري سيار يا موبايل(Mobile Banking)    34
2-4-1- تعريف بانکداري سيار    34
2-4-2- پرداخت از طريق موبايل(M-Payment)    36
2-4-3- مزاياي بانکداري سيار    38
2-4-4- آمارها    41
2-4-5- فناوريهاي بانکداري سيار    43
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار (mCRM)

 

منابع
 

 

 

 

پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی جهانگردی

پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی جهانگردی کلمات کلیدی : پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی جهانگردی پاورپوینت برنامه ریزی جهانگردی اهمیت برنامه ریزی گردشگری سیر تکاملی برنامه ریزی گردشگری مراحل برنامه ریزی گردشگری عناصر موجود در برنامه ریزی مقاصد…

مسئولیت جزایی پزشکان از دیدگاه فقهای اسلامی و قانون مجازات اسلامی جدید و قوانین موضوعه ایران

مسئولیت جزایی پزشکان از دیدگاه فقهای اسلامی و قانون مجازات اسلامی جدید و قوانین موضوعه ایران مسئولیت کیفری پزشکان مسئولیت جزایی پزشک مبانی فقهی مسئولیت پزشکان شرایط مسئولیت کیفری پزشک مسئولیت کیفری و مدنی پزشک مسئولیت کیفری پزشکان در حقوق…

پرسشنامه بررسی تاثیر اعتماد و کیفیت وب سایت بر رضایت مشتری در خرید آنلاین

پرسشنامه بررسی تاثیر اعتماد و کیفیت وب سایت بر رضایت مشتری در خرید آنلاین پرسشنامه خرید اینترنتی پرسشنامه خرید آنلاین پرسشنامه خرید الکترونیکی پرسشنامه استاندارد خرید مشتریان آنلاین رضایت مشتری در خرید آنلاین تاثیر اعتماد بر رضایت مشتری در خرید…

ارزیابی تطبیقی کارآمدی استراتژی های تحلیل تکنیکال با روش خرید و نگهداری برای خرید سهام

ارزیابی تطبیقی کارآمدی استراتژی های تحلیل تکنیکال با روش خرید و نگهداری برای خرید سهام استراتژی تحلیل تکنیکال استراتژی روش خرید و نگهداری روش خرید و نگهداری برای خرید سهام استراتژی تحلیل تکنیکال برای خرید سهام روش های خرید سهام…

پاورپوینت و ارائه کامل کایزن عملیاتی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گیلان

پاورپوینت و ارائه کامل کایزن عملیاتی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گیلان کایزن طرح 5S کایزن عملیاتی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گیلان تحول اداری سازمان دانلود پاورپوینت مدیریت خرید پاورپوینت مدیریت پاورپوینت رشته مدیریت سیستم همکاری در فروش…

مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان تدلیس در نکاح از منظر فقه و حقوق ایران

مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان تدلیس در نکاح از منظر فقه و حقوق ایران نکاح تدلیس فریب فسخ نکاح حقوق ایران فقه امامیه دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان تدلیس در نکاح از منظر فقه و حقوق ایران…

استراتژیهایی برای تجزیه و تحلیل اپی ژنوم

استراتژیهایی برای تجزیه و تحلیل اپی ژنوم استراتژیهایی برای تجزیه و تحلیل اپی ژنوم رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمهچکیده ژنوم یوکاریوتی درون نوکلئوزوم قرار دارد، که واحد پایه کروماتین را شکل میدهد و به طور فیزیولوژیکی از  DNA درون…

پاورپوینت نظریه های کلاسیک، نئوکلاسیک، سیستمی و اقتضائی در مدیریت دولتی

پاورپوینت نظریه های کلاسیک، نئوکلاسیک، سیستمی و اقتضائی در مدیریت دولتی دانلود پاورپوینت نظریه های کلاسیک، نئوکلاسیک، سیستمی و اقتضائی در مدیریت دولتی پاورپوینت نظریه های کلاسیک مدیریت دولتی پاورپوینت نظریه های نئوکلاسیک (روابط انسانی) مدیریت دولتی پاورپوینت نظریه های…

پرسشنامه استاندارد سیستمهای اطلاعاتی حسابداری محقق ساخته شده

پرسشنامه استاندارد سیستمهای اطلاعاتی حسابداری محقق ساخته شده پرسشنامه سیستم اطلاعاتی حسابداری پرسشنامه استاندارد سیستمهای اطلاعاتی حسابداری پرسشنامه سیستمهای اطلاعاتی حسابداری دانلود پرسشنامه سیستمهای اطلاعاتی حسابداری دانلود پرسشنامه استاندارد سیستمهای اطلاعاتی حسابداری پرسشنامه سیستم اطلاعاتی حسابداری (AIS) رفتن به سایت…

پاوربوینت اصول اولیه دلفی

پاوربوینت اصول اولیه دلفی کلمات کلیدی : اصول اولیه دلفی مقاله اصول اولیه دلفی تحقیق اصول اولیه دلفی پژوهش اصول اولیه دلفی پروژه اصول اولیه دلفی اصول اولیه دلفی رفتن به سایت اصلی •استفاده از اشیاء از پیش تعریف شده:…

بررسی عوامل مؤثر بر ثبت نام هنرجویان در رشته صنایع چوب و كاغذ

بررسی عوامل مؤثر بر ثبت نام هنرجویان در رشته صنایع چوب و كاغذ صنایع چوب و كاغذ فنی و حرفه ای هنرجو استقبال رشته بررسی عوامل مؤثر بر ثبت نام هنرجویان شناخت دانش آموزان شناخت هنرجویان دانلود مقاله مدیریت دانلود…

بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در بحران هویت در جوانان ایرانی

بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در بحران هویت در جوانان ایرانی هویت بحران هویت فضای مجازی شبکه های اجتماعی مجازی شبکه‏ های اجتماعی بحران هویت در ایران بحران هویتی ایران تاثیر فضای مجازی بر هویت تاثیر شبکه های اجتماعی در…

بررسی عوامل موثر در عدم استفاده و کاهش کارآیی از کارخانه های فرماندهی لجستیکی

بررسی عوامل موثر در عدم استفاده و کاهش کارآیی از کارخانه های فرماندهی لجستیکی ساختار سازمانی نهاجا وضعیت استفاده منابع در نهاجا وضعیت ایمنی و وضعیت آموزش وضعیت كارخانجات موجود در نهاجا کارخانجات فرماندهی لجستیكی نهاجا كارخانجات و كارگاههای جدید…

پاورپوینت نظارت حمایتی در هزاره سوم (ویژه ارائه کلاسی درس نظارت و راهنمایی آموزشی)

پاورپوینت نظارت حمایتی در هزاره سوم (ویژه ارائه کلاسی درس نظارت و راهنمایی آموزشی) پاورپوینت نظارت حمایتی در هزاره سوم (ویژه ارائه کلاسی درس نظارت و راهنمایی آموزشی) پاورپوینت نظارت حمایتی در هزاره سوم تحقیق نظارت حمایتی در هزاره سوم…

پاورپوینت شخصیت

پاورپوینت شخصیت پاورپوینت شخصیت تحقیق شخصیت مقاله شخصیت شخصیت تعریف شخصیت انواع رویکردهای شخصیت ویژگی های شخصیتی رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت شخصیت فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 28 اسلاید دسته: مدیریت این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "شخصیت"بوده…

پاورپوینت آشنایی با شهر توکیو و سیستم های مختلف حمل و نقل در آن

پاورپوینت آشنایی با شهر توکیو و سیستم های مختلف حمل و نقل در آن پاورپوینت آشنایی با شهر توکیو و سیستم های مختلف حمل و نقل در آن آشنایی سیستم های مختلف حمل و نقل درشهر توکیو آشنایی با کشور…

متن کاوی و بررسی روشهای متن کاوی و ارزیابی این روشها

متن کاوی و بررسی روشهای متن کاوی و ارزیابی این روشها دانلود تحقیق متن کاوی فرآیند متن کاوی مهمترین متد های متن کاوی بررسی روشهای متن کاوی ارزیابی روشهای متن کاوی کاربردهای متن کاوی روش های پیش پردازش کردن اطلاعات…

معرفی استان زنجان

معرفی استان زنجان استان زنجان شهرشناسی جغرافیای توریست صنعت گردشگری دانلود پایان نامه رشته گردشگری و توریسم دانلود پایان نامه گردشگری و توریسم معرفی استان زنجان دانلود پایان نامه معرفی استان زنجان رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته گردشگری…

پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر پرسشنامه استاندارد ارزش…

مقاله کامل سیستمهای آبیاری

مقاله کامل سیستمهای آبیاری آبیاری سیستمهای آبیاری سیستم های توزیع آب دانلود مقاله کامل سیستمهای آبیاری سیستم همکاری در فروش فایل خرید مقاله و تحقیق همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه مهندسی…

تبلیغات شهری – محیطی

تبلیغات شهری – محیطی دانلود مقاله تبلیغات محیطی تبلیغات محیطی در ایران دانلود مقاله تبلیغات شهری نظام تبلیغات شهری روشهای نوین تبلیغات محیطی تفاوت تبلیغات محیطی در ایران با سایر کشورها دانلود مقاله تبلیغات شهری – محیطی تبلیغات محیطی از…

ماهیت صورتهای مالی تلفیقی و نقش اطلاعات مالی در تصمیم گیری

ماهیت صورتهای مالی تلفیقی و نقش اطلاعات مالی در تصمیم گیری صورتهای مالی نقش اطلاعات مالی در تصمیم گیری نقش اطلاعات مالی در تصمیم گیری مدیران صورت های مالی تلفیقی علل عدم استفاده از صورت های مالی تلفیقی ماهیت صورتهای…

پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان asa لی و همکاران 1975

پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان asa لی و همکاران 1975 پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان asa لی و همکاران 1975 در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc رفتن به سایت اصلی پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان asa لی…

بررسی فیوزهای الکتریکی جهت محافظت از مدارهای الکتریکی

بررسی فیوزهای الکتریکی جهت محافظت از مدارهای الکتریکی دانلود پروژه فیوز الکتریکی مدارهای الکتریکی محافظت از مدارهای الکتریکی بررسی فیوزهای الکتریکی جهت محافظت از مدارهای الکتریکی دانلود پایان نامه برق دانلود پایان نامه مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود…

پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان بررسی ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی (درون‌گرا ـ برون‌گرا) و سبک مدیریت (آمرانه ـ مشارکتی) مدیران دانشگاه

پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان بررسی ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی (درون‌گرا ـ برون‌گرا) و سبک مدیریت (آمرانه ـ مشارکتی) مدیران دانشگاه سبکهای مدیریت تیپ‌های شخصیتی سبک های مدیریت لیکرت سبک مدیریت مشارکتی پایان نامه تیپ‌های شخصیتی پایان نامه…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *